Oude HMV Forum · Forum richtlijnen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
SimonMilatz |
Gepost op: Sun 25 January 2015, 21:11
|
![]() Voorzitter ![]() ![]() ![]() Groep: Bestuur Berichten: 84 Gebruikers nr.: 15 Geregistreerd op: 27 April 2005 ![]() |
Ik ben gebeld door de organisatie van de paasshow welke op 2e paasdag in Vroomshoop-oost wordt gehouden.
De persoon vroeg of wij als vereniging een demo of iets dergeljks wilden doen. Dit kan een auto of vlieg demo (of beiden) zijn, denk dan aan Swifts, quadcopters, auto wedstrijd etc. Ik heb e.e.a. doorgesproken (ruimte op een plek zodat je niet over het publiek vliegt etc.) en dat we een stand willen (als het door gaat). 2e paasdag valt dit jaar op 6 April en we kunnen dit natuurlijk uitstekend gebruiken voor promotie van onze vliegshow die we in Mei willen houden. Het grootste probleem is natuurlijk of wij als vereniging genoeg mensen kunnen optrommelen om onze kunnen te laten zien. Laat me even weten of er interesse is om hier aan mee te doen, dan kan ik snel doorgeven of we, al dan niet, meedoen. Groetjes, --Simon |
edwin |
Gepost op: Fri 30 January 2015, 19:25
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 167 Gebruikers nr.: 62 Geregistreerd op: 13 September 2008 ![]() |
Hallo Simon
Ik ben er tijdens de paasshow met ![]() Gr Edwin |
erikv |
Gepost op: Tue 3 February 2015, 22:41
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 833 Gebruikers nr.: 28 Geregistreerd op: 28 December 2005 ![]() |
Ik kan dan wel, met Swift
|
SimonMilatz |
Gepost op: Fri 3 April 2015, 11:00
|
![]() Voorzitter ![]() ![]() ![]() Groep: Bestuur Berichten: 84 Gebruikers nr.: 15 Geregistreerd op: 27 April 2005 ![]() |
Allen,
Ik ben net wezen kijken waar we kunnen staan en vliegen. Het eerste weiland stond helemaal onder water dus die viel af. We hebben nu het grasland tussen Nick Ehrents en Klaas Harms tot onze beschikking. Toegang is via het parkeer terrein van Klaas Harms. Dit gras land is ruim genoeg voor swifts, shockflyers, quadcopters en helicopters, alsmede om met autos rond te rijden. Er wordt voor dranghekken gezorgd, alsmede een tent, tafel en electriciteit. De show is van 10:00 to 16:30. Ik ben er om circa 09:30 om e.e.a. op te zetten. Tevens neem ik de Stratos en Calmato mee voor de display. Mijn idee was ook om twee spandoeken van onze show mee te nemen en op te hangen, zodat ze ons duidelijk zien en hoe te bereiken. Hoe meer leden er mee doen hoe beter het is voor de bekendheid van de club. Uiteraard verwacht ik iedereen met de club kleren aan. Let me een weten als er vragen zijn. --Simon |
rlieven |
Gepost op: Fri 3 April 2015, 17:30
|
Member ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 15 Gebruikers nr.: 106 Geregistreerd op: 12 February 2011 ![]() |
Neem wel een zooi heli's mee. En de MIG misschien.
![]() groetjes, Rene |
SimonMilatz |
Gepost op: Thu 9 April 2015, 15:53
|
Ik wil een ieder die geholpen heeft bedanken voor hun inzet.
Het was niet altijd makkelijk (afzettingen blijken in V'hoop niet te werken) maar de reacties waren positief. Vooral de Lama van Rene trok veel bekijks (had ook niets anders verwacht). De organisatie was ook zeer tevreden. Groetjes, --Simon |
![]() |