Oude HMV Forum · Forum richtlijnen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
antoine |
![]() |
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 1455 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 ![]() |
Weathernews.nl is helaas gestopt met hun gratis weer kaartjes, dit heeft tot gevolg dat de kaartjes rechts op de start pagina niet meer werken
![]() Ik zal ze daarom binnenkort verwijderen van de start pagina. -------------------- |
antoine |
Gepost op: Sun 9 August 2009, 22:15
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() Groep: Beheerder Berichten: 1455 Gebruikers nr.: 1 Geregistreerd op: 20 April 2005 ![]() |
Ik heb een tweetal nieuwe weer gadgets geplaatst. De bovenste is de weersverwachting van de KNMI, de onderste is de meerdaagse verwachting van http://deweersverwachting.nl/, station Twente.
-------------------- |
josien |
Gepost op: Sun 9 August 2009, 22:19
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Leden Berichten: 259 Gebruikers nr.: 25 Geregistreerd op: 20 December 2005 ![]() |
Ik zie dat je al wat andere plaatjes gevonden hebt?
![]() Ik vind de plaatjes van het weerstation die je op de startpagina (in de site navigatie) hebt staan ook altijd handig, vooral het staatje met de windverwachting gedurende 8 momenten van de dag, gebruik ik vaak. Ook de regenverwachting van de komende drie dagen, (bij buienradar) raadpleeg ik vaak om te bekijken wanneer ik naar het veld kom. ![]() |
![]() |