Dit forum is gearchiveerd, er kan niet meer gepost worden!

> vliegshow, Broken WIngs
erikv
Gepost op: Mon 19 August 2013, 19:23

Advanced Member

Groep: Leden
Gebruikers nr.: 28

Dag allemaal.

Lang, lang, lang geleden gingen veel leden (de actieve kern altans) van onze club in het vliegseizoen regelmatig een weekend weg om een vliegshow elders te bezoeken. Aan die vliegshows werd dan ook actief deelgenomen, veelal met stratossen. Zo'n weekend was altijd een beregezellig weekend uit.

Het jaarlijkse bezoek door een deel van onze leden aan de vliegshow in Harsewinkel is hier een overblijfsel van.

Ik wil bij deze eens polsen of er (wellicht nieuwe) belangstelling bestaat voor het (meer) gaan bezoeken van dit soort shows. Misschien heb je dezelfde nostalgisch gevoelens als ik. Misschien ook behoor je niet tot die "oude garde" en kun je je geen voorstelling vormen van zo'n evenement. Misschien lijkt het je wat. Deelname aan een show, zoals toen, is niet verplicht.

Idee?

Een eerste gelegenheid om ergens naar toe te gaan dient zich binnenkort al aan. In het weekend van 8 september organiseert vliegclub "Broken Wings" haar jaarlijkse show. Traditioneel was dit altijd de laatste show van het jaar die door de HMV leden werd bezocht.

Interesse? Laat even weten of het je wat lijkt of juist helemaal niet of dat je deze show misschien wel wilt maar niet kunt (het is vrij kort dag). Reistijd: het vliegveld ligt tussen Antwerpen en Brussel, da's omstreeks 4 uur rijden enkele reis.
PBEmail gebruiker
antoine
  Gepost op: Mon 19 August 2013, 21:58

Administrator

Groep: Beheerder
Gebruikers nr.: 1

Je bent één belangrijk punt vergeten te vermelden; Broken Wings ( http://www.royalbrokenwings.be/ ) ligt pal tegenover de Duvel brouwerij! proost.gif

wink.gif

--------------------
PBEmail gebruikerGebruiker
sven
Gepost op: Mon 19 August 2013, 22:52

Advanced Member

Gebruikers nr.: 50

Ik behoor niet tot de oude garde, maar ik vind het zeker geen slecht idee om hier naartoe te gaan met een clubje HMV leden. Alleen harsewinkel was eigenlijk gewoon niet voldoende tongue.gif

Ik ben voor! biggrin.gif

--------------------
The sky is not the limit... It's the ground :(
PBEmail gebruiker
erikv
Gepost op: Tue 20 August 2013, 10:00

Advanced Member

Gebruikers nr.: 28

QUOTE (antoine @ Mon 19 August 2013, 22:58)
ligt pal tegenover de Duvel brouwerij! proost.gif

wink.gif

Is dat voor jou doorslaggevend dan?? Ik wist niet dat je een alcohol probleem had biggrin.gif
PBEmail gebruiker
antoine
  Gepost op: Wed 21 August 2013, 19:34

Administrator

Groep: Beheerder
Gebruikers nr.: 1

Nee hoor, geen probleem lachmichtotzn4.gif

--------------------
PBEmail gebruikerGebruiker
bart
Gepost op: Sat 7 September 2013, 10:34

Penningmeester